خاطرات کیان و رومینا

اولین غلت تاق باز به شکم

1392/8/1 10:41
نویسنده : مامان یلدا
702 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم رومینا حسابی حرف میزنی گاهی سر ما میره...

دیروز تصمیم گرفتم به جای راکر بذارمت رو زمین آخه خیلی بی قراری می کردی و معمولا ا زاینکه یه جای خیلی صاف باشی راضی میشی... این جوری شد که اولین غلت از تاق باز به شکم رو زدی و دستتم موند زیرت و صدات در اومد اما امروز دستتم در آوردی

فدات بشم من

باید چک کنم ببینم کیان کی اولین غلتشو زده؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نونوش
2 آبان 92 15:31
ای جون دلممممم چقدر زود اولین غلتش رو زد عکسشم میذاشتی مامان یلدا خوب ببوسشون فینگلای نازتو
یاسمن مامان فرشته ها
12 آبان 92 11:18
رومینای سفید برفی من 4 ماهگیت مبارک هلیا ما هم 3 هفته ای هست که غلط می زنه به امید فراگیری مهارت های بیشتر
كيانا-مامان آوا
19 آذر 92 12:53
ما عکس ميخوايييييييييييييم ببينم عسلک رو بعد از پايان مرخصي چيکار ميکني؟
مامان کیان جوجو
30 بهمن 92 4:33
سلام.برحسب اتفاق وارد وبلاگتون شدم از هردو وبلاگتون دیدن کردم.گلهای نازی داری خداحفظشون کنه.