خاطرات کیان و رومینا

فروردین 94

1394/1/11 15:47
نویسنده : مامان یلدا
502 بازدید
اشتراک گذاری
سال نو مبارک! هاها مامان سر کار نمیره ولی یه ذره هم وقت نداره در واقع از مرداد به بعد اصلا نمی دونم چطوری گذشت... بچه ها خیلی بزرگ شدن کیان خودش تنهایی تاب می خوره قابلیتی که تازه به دست اورده نمی دونم کی همین عید که رفتیم پارک خودش و خودم فهمیدیم و چه مزه ای داد رومینا هم خیلی بزرگ شده حتی یه کم مو هم در اورده خود رای و مستقله خیلی ... واقعا خیلی - لباس در اوردن و پوشیدن حتی در حد جوراب - نهار و شام و خوراکی ها رو خوردن - با نی خوردن -از لیوان خوردن - امادگی برای گرفتن از پوشک که از 14 ماهگی اشت به نظرم شایدم زودتر - تنهایی بازی کردن - کمک گرفتن از بقیه به راحتی برا کارایی که نمی تونه تنهایی انجام بده و ... - حرف زدنشم خیلی خوبه به نظرم تقریبا همه چیز میگه حتی تاب تاب عباسی رو هم به زبون خودش می خونه و قسمت بغل مامان بندازی رو انقدر تکرار می کنه تا براش غش کنم یکی از همین شب ها داشتم قربون صدقش می رفتم بهش گفتم دوست دارم بلافاصله گفت منم منم دوست دارم خوب معلومه هر لحظه اش قند تو دلم اب می کنه خیلی غریبی می کنه به جاش بعد از 20 دیقه یه ربع مخصوصا اگه خیلی شلوغ باشه حسابی وروجک میشه پسته رو دیروز دیدم خودش باز می کنه می خوره پرتقال رو چند ماهی هست خودش پوست می کنه و باز میکنه و می خوره و البته که آبشم همه جا می ریزه میوه مخصوصش کیوی هست کیان هم متاسفانه دائم سرش تو تبلت و ای پده بعد حوصلش سر میره میره سراغ موبایل من و متاسفانه موبایلم از دست رومی هم در امان نیست رومی بازی کم می کنه عاشق عکس گرفتن و عکس دیدنه و فیلم نی نی نگاه کردن خصوصا فیلمایی که بچه بزرگا کوچیکترا رو می بوسن ماساژ میدن و ... مهم ترین خبر اینکه من جمعه رومی رو از شیر گرفتم براش توضیح دادم و عین خانوما قبول کرد هنوز بی حوصله و بداخلاقه کمی ولی خیلی از انتظارم بهتر بود بچه ها هم رو خیلی دوست دارن و رومی که عاشق کیانه دائم دادا دادا و تازگیها هم گاهی کیان از دهنش نمیفته و کیان هم هی بوسش می کنه و ... وقتی دعواشون میشه معمولا این رومی هست که به کیان زور می گه و گاهی هم کیان وقتی رومینا بهش زور میگه یا چیزی که درست کرده رو خراب می کنه به جز غرغر که رومی زندگی منو خراب کرده همه ارزوهای منو به باد داده !!!! یه هلی هم میده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)