خاطرات کیان و رومینا

هفته 37

1392/4/1 13:32
نویسنده : مامان یلدا
569 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم رومینای خوشگل من که همه رو خیلی متعصبن مخصوصاً‌ کیان

دیگه چیز زیادی ننمونده بیای پیشمون.... خیلی دوست داریم... نفس منی شیرینم... مامی دیگه زیاد نمی تونه تکون بخوره بس تو اون تو وروجکی می کنی .... وزنم خیلی زیاد شده ٧٨.٨... فدای سرت فقط کاش تو هم خوب رشد کرده باشی... جدی می گم... همش میگم این وروجک هم بیاد دیگه همه بدنم مال خودم میشه...

امروز میرم دکی تا تاریخ دنیا اومدن تو رو دیگه جدی جدی بهم بده... کاش از این بیمارستان لاله اطلاعاتی داشتم ... دوبار به خاطر نگرانیهام به خطر تو رفتم تو بخش زایمان اما در واقع هیچی ازش نمی دونم...

با روزشمار من برای ١١ تیر واقعا دیگه چیزی نمونده اما اگه دکی بگه که باید ١٥ بیای اصرار می کنم بشه ١٦ تیر که تو و کیانی هر دو بشین ١٦  ماه... نفسم خیلی از نینیهای تیرماهی دارن میان... منم انگار اونا تو هستن قربون تک تکشون میرم...

خدایا مرسی این زندگی رو به من دادی ... فرشته منو سالم و با شادی و قدم خیر به من برسون... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

كيانا-مامان آوا
2 تیر 92 11:43
واي عزيزم منم بيصبرانه منتظر تولد دختر گلت هستم!
نونوش
3 تیر 92 18:30
خوشحالم که داریم به روز تولد عروسکت نزدیک میشیم یلدا جون انشالا که زایمان راحتی داشته باشی دوستم برای تو و بچه های گلت بهترین ها رو آرزو میکنم به شقایق جون پیغام دادم برامون عکس رومینای نازو زود بذاره خیلی برات خوشحالم خیلییییییی
سميه
9 تیر 92 8:51
سلام عزيزم انشاله بزودي دختر گلت صحيح و سالم تو بغلت باشه ، يه سوال داشتم شما كيان عزيز رو از مهد مهروفا برديد ؟ كدوم مهد ؟ دلايلشو اگر بهم بگيد ممنون مي شم آخه منم پسرم مهروفا مي ره .

عزیزم ببخشید دیر جواب دادم...مهروفا خوب مهد بدی نیست بستگی به توقعهای مادر پدرها داره یه خرده کیان بی ادب شده بود و یه کم هم بچه هایی که باهاش بودن اهل امروز چی بپوشیم ت کیفت چیه و ... بودن که من دوست نداشتم. یه کم هم وضع مهد بهنظرم هرج و مرجی بود مثلا کیان زیاد اسباب بازی گم می کرد که دیگه پیدا نمی شد یا راستش به نظر من چیز خاصی یاد نم یگرفت... نه زبان به چیز دیگه ای حتی یه شعر ساده...
الان می برمش یکتا...
كيانا-مامان آوا
12 تیر 92 7:31
يلدا جونمممممممممم امروز دختر نازت دنيا مياااااااااااااد برات بهترينها رو آرزو دارم
نازی
13 تیر 92 14:01
پیشاپیش قدم نو رسی ه مبارک.خانواده ,4 نفری خیلی خوبه.
نکست
16 تیر 92 22:04
ای جونم چه خوشگل و دوس داشتنی . ایشاله عروئس خانومش کنی . این داداشی چه باحال و با عشق بهش نگاه میکنه
محراب و مليكا
22 تیر 92 11:31
سلام دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/