خاطرات کیان و رومینا

سونوی هفته 35

1392/3/19 20:02
نویسنده : مامان یلدا
674 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دخملکم...

دیروز با بابایی رفتیم که ببینیمت می دونی که از هفته ٢٦ به بعد که تو ٨٤٩ گرم بودی دیگه ندیده بودمت ... ماشاا... چقدر بزرگ شده بودی دیگه مامان مثل قبل خوب تشخیصت نمی داد...

سرت پایین بود داخل لگن و  پشتت به همه بوددددد... ههههه خاله شقایق میگه پس این همه مدت من داشتم با باسن خانوم صحبت می کردم... الهی فدات بشم من

وزنت ٢٥١٩ گرم و قدت ٤٦ سانت تو ٣٤ هفته و ٤ روز

خیلی دوست دارم... خیلی . آخرین بار که دکی رفته بودم گفت شما رو ١١ تیر دنیا میارن یعنی ٢٣ روز دیگه... خدارو شکر

 

شقایق جون دوست مامان ٣ شنبه صبح پرواز داره و میره کانادا امرو زاینجا بود- خیلی دلم براش تنگ میشه خیلی ... ایشاا... هر جا هست موفق باشه... گفت که باید زودی عسکای تو رو براش بفرستم... آره حتما همین کارو می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

یاسمن مامان الیسا
19 خرداد 92 23:07
پس دخملی شما 1 روز از دخمل ما بزرگ تر خواهد بود نی نی ما هم اگر انشاء الله مشکلی پبش نیاد 12 تیر به دنیا می آید یلدا جون لباس های دخملی هم خیلی خوشمل بودن مبارکش باشه به سلامتی تنش کنه عزیزم اتاقش هم خیلی خوش سلیقه چیدی مبارکش باشه
شکوفه (مامان هیراد)
20 خرداد 92 1:06
سلام عزیزم. امیدوارم که نینیت سالم و سلامت بیاد تو بغلت. واقعا ممنونم تز توضیحاتی که راجب مهد دادی. ببخشید این چند وقت سرم شلوغ بود نتونستم بیام تشکر کنم ازت. یه دنیا ممنون

خواهش می کنم گلم...
فرح بانو
23 خرداد 92 1:03
سلام یلداییی ای جان ای جانننننننننننننن عکسارووووو ببین این آبجی هرچی هم باشه مثل کیان من خوشگللل نمیشه صد قل هوالله چه دختر کشی شده ه ه ه یلدا جونم الهی زایمانت راحتو بی درد سر باشه عزیزم درگیر اسباب کشی هستم وگرنه قبل اومدن نی نی می اومدم دیگه فرصتی هم نیست ایشالا می یام همتون رو با هم ماچ مالی می کنم
نونوش
26 خرداد 92 17:27
فدای این فندق بانو که اسمش شده رومینا مبارک باشه اسم خوشگلش لحظه شماری میکنم تا اون لحظه یلدا جونی مرتب از خودت خبر بذار بی خبر نمونیم زودی هم بیا و عکس دخملی رو بذار که دلمون آب نشه کلیییی بوووس و بغل برای سه تاییتون
مصي
30 خرداد 92 8:31
مباركه تولدت كيان عسلي دخمل عسلي خوشگل ما هم كه تير ماهي شد 10 تير بشه با سمانه و من و بي بي هام يه روز تولد مي گيريم الهي كه همتون سالم و شاد در كنار هم باشيد يلداي مهربونم خبر دخمل فينگيلي رو هم زود زود بذار