خاطرات کیان و رومینا

عسلی های مامان

1392/6/10 15:42
نویسنده : مامان یلدا
574 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه این هفته رومینا باید واکسن دوماهگی بزنه... یعنی دو ماه گذشت

زندگی افتاده رو روال خودش و روز و شب من هم بچه ها شده...

کیانی که رومینا رو دوست داره اما گاهی زیادی محبتش میزنه بالا مثلا یه دستی پایی کشیده میشه و گریه ای یه که درمیاد و البته که بچه هست مگه چند سالشه ٤ سال گاهی هم حسادت میکنه و هر چی میگم رو تخت ما ملق نزن گوش نمی کنه ... منم کارم اینه کهسعی می کنم رومینا تو خطر نباشه

رومینا هم دیگه حسابی من و نزدیکا رو میشناسه باهاش حرف میزنم اگه همراه حرکت سر باشه می خنده و دل منو و همه رو میبره... ای خدا این چیه تو مادرا گذاشتی به نفس کشیدن بچه ها شونم افتخار می کنن و ...

خیلی بد نمی خوابه اما برعکس کیان که ٨ شب می خوابید تا اقای برادر نخوابه اونم نمیتونه بخوابه چون سر و صداهای کیان و بازیهای داد و فریادیش بیدارش می کنه

من چی کار می کنم؟‌ همه زندگیم پر شده از بچه ها... کیان رومینا رومینا کیان و دوباره... بهشون نگاه می کنم و میگم خدایا شکرت که انقدر منو لایق می دونی... حتی گاهی گریه ام میگیره ... فکر می کنم خدا خیلی دوستم داره... خدایا شکرت....

خدا با دادن این فرشته ها خیلی به من لطف کرده و من قدر همه این لحظه ها رو میدونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

كيانا-مامان آوا
12 شهریور 92 8:17
دوماهگي دختر گلت مبارک. پس چرا عکس نذاشتي ؟هاااااااان؟ ببينيم چه شکلي شده گل دخترمون! يلدا جوووووووونم تبريک ميگم بهت که مامان دو تا فرشته نااااااز و خوشکل و خوردني هستي.واقعا هم جاي شکر داره. مادر بودن واقعا يه حس ناااااااب وصف ناپذيره که فقط مادرها ميتونن بفهمنش.
نونوش
12 شهریور 92 14:23
چقدر زود دو ماه گذشت .. یلدایی درسته سرت شلوغه ولی ما عسک میخوایما بازم خدا خاله شقایقو نگه داره تو فیس هر بار یه عکسی میذاره از لحظه های قشنگت خوب استفاده که بچه ها خیلی سریع تر از چیزی که فکرشو میکنیم بزرگ میشن دخملی و پسملی نازتو بچلون و ببوس
یاسمن مامان الیسا
16 شهریور 92 12:49
رومینا عزیزم روزت مبارک خاله
اعظم مامان امیرسام
19 شهریور 92 10:00
یلدا جون خیلی خوشحالم که نعمت خدا رو اینقدر خوب حس می کنی و خدا رو همش شکر می کنی. من هم همیشه با دیدن امیرسام این حس رو دارم و داشتن پسرم رو یک نعمت بزرگ از خدا می دونم. همش می گم خدا منو خیلی دوست داره. می گم وجود بچه یعنی معجزه. ایشالا همیشه خوش و سلامت باشین در کنار هم. به ما هم سر بزن