خاطرات کیان و رومینا

چند عکس از کیان

1392/2/20 8:02
نویسنده : مامان یلدا
2,452 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر از کیان عکس نذاشتم که الان باید سعی کنم یه کم جبرانش کنم عکسا از مهر ٩١ به بعد هستن البته عکسا این طرف سال هم نیستن ایشاا... مامانی تنبلی رو میذاره کنار و از رو دوربین از اونها هم می ذاره:

عشقم که عاشق دایناسورهاست و اطاعات زیادی هم ازشون داره:

ناراحت از اینکه دایناسور واقعی نیست

از مهد اومده و یه بار رو پله ها و تو اینه خونه مامان فری اینا ظاهر خودشو چک می کنه:

 کیان و سارینا در رستوران و خسته از نکن بکن بزرگترها:

باز گفتیم داریم عکس می گیریم ژست گرفته:

عشق من هم چنان بانزاکت و روی صندلی ماشین میشینه:

 

کیان جون عاشق شمال و جنوب و هر جایی که مرطوبه و دریا داره و حلزون و ...

:

دیوار آشپزخونه مامان فری اینا که وایتبرد کیانه:

کیان بعد از سه سالگی در برعکس رفتن از سرسره استاد شد البته دیگه براش الان جذابیتی نداره:

در حال بازی با ساخته های دست خودش البته الان بعد از 6 یا 7 ماه تازه کاتالوگ لگو رو  کشف کرده که هر چی می خواد بسازه باید با کمک یه بزرگتر باشه و هنوز خودش نمی تونه قبلش با خلاقیت خودش درست می کرد و عمدتا ماشین یا هواپیما: 

 

آماده برای رفتن به مهد نمی دونم چرا ولی ناراضی!!!:

چند تا نقاشی مال همون 4 یا 5 ماه پیشه ... کلا زمستون عاشق نقاشی بود که بعدشم ازش به همراه نقاشیش عکس و فیلم بگیریم ... همش هم هیولا هزار پای هیولا، حلزون هیولا، حیوونای ترکیبی فقط یه با رآدم برفی معمولی کشید که اونم گذاشتم...

کیان و دوستای صمیمیش آوین و آرتان که تو مهد درین باهاشون دوست شده و دوست مونده: 

اینجا هم برای اولین بار وقتی فهمید داریم عکس میگیریم ژستای مناسب داشت کلا اون رو رو مود بود:

از نوادر مواقعی که از ماهیش درست استفاده می کنه ... فکر کنم همین یه بار بوده البت که دلم خواست این لحظه با عکس ثبت بشه خنده:

و اینم کیان با عشقاش انگری بردز بعد از بن تن:

کیان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

یاسمن مامان الیسا
19 اردیبهشت 92 22:46
سلام مامان یلدا ماشاء اله پسمل زیبایی دارید بهتون تبریک می گویم برای ورود یه فرشته خانوم به جمعتون ما هم مثل شما منتظر نی نی دوم هستیم نی نی ما هم تیر 92 به دنیا می اید فکر کنم با شما هم هفته باشم خدا واستون هر دوشون را حفظ کنه
فاطمه مامی ویونا
20 اردیبهشت 92 16:57
ای جان ای جااااان.اول بگم خونه نو مبارک عشق من انشالا همیشه از خاطرات قشنگ و شادت و عکسهای زیبات بخونیم و ببینیم. بعدم بگم که دل غشه گرفتم خو.یلدا دلم کیانو خواست به شددددددت.فدای اون چشای خوشرنگ و موهای فرش که عاشقشمممم.بلاخره بعد از مدتها دیدم کیان خوشگلمو.همه عکساش فوق العاده بود.چقدر نقاشیش قشنگه.ژستهاشم منو هلاک کرد .کاشی های آشپزخونه مامان جونشم که حسابی صفا داده .خاله به فداش خلاصه که کلی عاشقتونم و میبوسمتووووووون
كيانا-مامان آوا
21 اردیبهشت 92 10:57
خونه جديد مبارك. عكسا هم عاااالي بودن ، انشاله به زودي عكساي دخملي رو ببينيم و كيففففففففففففف كنيم.
نونوش
21 اردیبهشت 92 20:20
یلدایی کلی حال کردم عکسیدی از کیان خوشجل موشجلم یعنی هنوزم هر وقت میبینمش یه چیزاییش با آرتین مو نمیزنه واسه همینه خیلی دوستش میدارم این کیانو موهاشون که کپ همه (هم رنگش هم حالتش ) عاشق این فرفری هاشونم اون هیولاهاش منو کشته .. راستی چرا اینا همشون عاشق هیولا و اژدهان؟! آدم برفیش عاااالی بود واقعاااااا استعدادش خیلی خوبه تو نقاشی .. مرسی که عکسیدی از کیانم .. اون دخمل طلا رو هم پیشاپیش عاشقش شدم ..
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 9:23
ماشالله به اين پسر خوشگل اميدوارم ني ني تو راهي به سلامت بدنيا بياد
asal
6 خرداد 92 17:37
سلام دوست گلم من عسل هستم 12 سالمه شما وبلاگ خوبی دارید من 3 تا وبلاگ دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید و لینکم کنید و من هر روز وبمو اپ میکنم بهم سر بزنید اگه به این وبلاگی که ادسشو میدم برید ادرس وبلاگ های دیگم رو تو پست ثابت نوشته فقط اگه رفتید نظر بدید ممنون میشم تورو خدا بیاید منتظرم ادرس :www.asaljj.niniweblog.com
خاله شقایق
13 خرداد 92 11:56
آخخخخخ جوووون کلی عکس که من ندیده بوووودم .عاااالی