خاطرات کیان و رومینا

اولین غلت رومینا

1392/7/4 16:04
نویسنده : مامان یلدا
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم شنبه این هفته اولین غلت از شکم به تاقباز رو زد... انمی دونم قبلشم بلد بوده یا نه چون من اصلا به شکم نمی خوابونمش بعدشم یه عالمه بار از هر دو طرف برام غلت زده فقط وروجک نذاشته تا این لحظه ازش فیلم بگیرم

حال یه کم هم عکس بذارم اگرچه همه عکسای من مال تو خونه هست و بچه ها که بیرون میرن رو خاله ازشون عکس میگیره...

رومینا رو خیلی سعی کردم پستونکی کنم و خداییش موفق شده بودم ها حداقل میگرفت تا اینکه انگشت و دستشو کشف کرد الان دیگه خیلی سخت پستونک می خوره:

 

عشقم که داشت غرغر می کرد...

 

دختر عاشق نور من:

 

معمولا تو راکر می خوابه و منم دست بهش نمیزنم...

کیانی هم خواخری رو انقده دوست داره که عکس خواخری رو گرفته و رو تبلتش انداخته...

دخملک انگشت خورمن ... وقتی انگشتش در میاد نمی تونه مستقیم تو دهنش بذارتش برای همینم از دست چپشم کمک می گیره و ... بعد هم عین شیری خوردن بیهوش میشه...

 

از عروسکهای آویز تختشم عاشق زرافه قرمزه هستش...

و کیان در حال بازی فوتبال روی رمپ با دخمل همسایه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

zed
4 مهر 92 13:29
خیلی نازن بچه ها ^^...کیان یکم شیطونه گویا
نونوش
5 مهر 92 18:48
ای جان به این دو تا فسقل یلدا به نظرم رومینا داره شبیه کیان میشه .. ای جانم چه بانمک انگشت میخوره و کمک میگیره از اون دستش حتما از این کارش فیلم بگیر کلی بوووس و ماااچ و بغل برای خودت و بچه هات
میترا
8 مهر 92 8:23
عزیز خوشگلممممم قربون اون چشاش.. ای جونممم کیان.. خدا برات نگهشون داره عزیزم.. ایشالله همیشه سالمو سلامت باشین.
مصي
8 مهر 92 14:45
خيلي اين رومينات خوشگل و خوردنيه يلدااااا من كه عاشقش شدم كيان هم كه مثل هميشه آقا فشارشون بده يه عالمه
كيانا-مامان آوا
9 مهر 92 10:50
ماشالهههه چه نازه.روز به روز داره خوشكل تر ميشه دخملي. چشماش هم كه رنگيههههههه چقدر هم زود غلت زده عسلك. جيگر كيان عسلي رو
شکوفه
10 مهر 92 14:51
چه چشمای نازی داره رومینا موش بخورتت
یاسمن مامان فرشته ها
18 مهر 92 22:54
وای عزیزم جیگر اون چشمای خوش رنگت رومینا عسل
مامان سام
22 مهر 92 13:37
قربون این گل های خوشگل برم
فاطمه مامی ویونا
24 مهر 92 11:13
ووووووووی خدایا غششش ضعف عزیزم ماشالا رومینا چه جیگر شده.یعنی هلاک انگشت خوردنش شدم.دلم نی نی خواست بچلونمش کیان مهربونم رومینای نازم یلدای عزیزم میبوسمتون
اریانا+ مامی
19 آذر 92 21:43
سلام خونه نو مبارک ای جان چه بزرگ شده این فرشته کوچولو وای چه انگشتی می خورهههههههه هزارتا بموچششششششششش کیان وروجک رو هم بموچ ================ فاطمه جون خو یه نی نی بیار دیگهههههههههه کار ی نداره کههههههه زلیخااااااا